20/4-09

oh så skönt. jag har, efter lång tids grubblande, kommit på vad jag tycker och känner. så sjukt härligt, en kontrast mot det som numera börjat räknas som "vardag", att leva i ovisshet. nu är jag säker på mina känslor, för första gången på två månader! jag känner att hela det här stycket låter som en enda stor fetingklyscha, men äschdå. det är det värt, jag finner inga andra ord för att få ut innebörden av de klyschiga orden ^^

idag i skolan iaf, har vi haft elevens val. först ca 3 timmar matte inför nationellt prov, liksom... inte alls långdraget. första lektionen var H E M S K ! vi satt ute i studiehallen, och kunde beskåda alla sjuors vackra hårkreationer, och sucka åt deras löshårsanvändande. iofs, jag är kanske inte den som ska ha nån åsikt om huruvida löshår är bra eller inte, med tanke på att det ska mycket till innan jag kan känna att jag måste ha löshår. men jag kan ju se om det ser snyggt ut eller inte? de tjejer som sätter dit det snyggt, på dem är löshår awesome, men på de andra, som matchar det dåligt eller inte alls med hårfärgen... eller sätter dit det failat... på dem ser det bara tacky ut. MEN som en vis man sade, "om de tycker att de är söta så, då är det ju bara bra".

herrejisses. kag har haft en relativt bra dag, men klagar ändå. blä. dock har jag en härlig känsla inom mig, som jag vill skrika ut till hela världen. lyckligtvis har jag än så länge lyckats hålla tyst. tack och lov för det, på ett sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0