påsklov och sol!

ojoj, nu var det riktigt länge sedan jag uppdaterade bloggen... förlåt.
idag har jag hittils vaknat sent, ungeför vid tio, gjort i ordning Chester och hoppat lite på åkern som äntligen NÄSTAN torkat upp! riktigt härligt, han var busig och drog en del, som vanligt, *hosthost* men väntade en del sedan också... ponnyskruttis blev svettig, flr idag har vi nästan 20 grader här, minsann!

så när jag ridit och släppt honom i hagen igen letade jag fram en bikini och gick ut och la mig på gräsmattan, och här ligger jag nu och jobbar på brännan x) 18 minuter har jag kommit upp i nu, haha, vi får hoppas att även mina ben känner för att skifta färg den här somaren ;D

Har du solat något än i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0