Första skoldagen, etapp två.

När jag kom tilbaka efter lunch gick ja goch mamma till komvux. Hon skulle prata med nån där, och jag hängde på för att vi skulle kolla om jag kunde läsa tyska utöver skolan, och nej. Jag är inte 20 och får därför inte komvuxa. Buhu.

Så jag lämnade den normala skolbyggnaden och begav mig mot vår outsiderbyggnad. När jag kommer in DÄR sitter halva klassen och diskuterar nians skolavslutningsfylla/spyor. Då insåg jag hur fint akvarium vi har. Haha. vi kommer nog överrens bra så småningom. Jag och klassen alltså.

I kväll hade jag en jättebra hopplektion med Chester. Fyra typ skitsmå hinder på volt, som vi (pga hans och min toppsamverkan) travade runt på. Älsklingspånni var jättefin. Ett halleluja moment <3

Just det. Appropå ponnyn. I söndags tävlade vi. LD/LC och i LD gick han nolla och fick clearroundrosett. En tjej och jag krockade på framridningen, hon som råkade göra "fel" men ändå. Min ponni och jag blev inte skadade, och det var en olyckshändelse. jag är inte arg på henne. Blev dock väldigt rädd för att nåt allvarligt skull hända. Sen i 0.90 fick han idiotryck och drog med sig halva banan. Mindre lyckat men man får inte allt här i världen. Är grymt nöjd med min första runda iaf ♥

Sista hindret i 0.90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0