Skitmorgon

igår gick jag och la mig strax innan elva. Idag gick jag upp klockan sex, eftersom jag skulle med bussfanskapet. den går 7.20 och gör så jag kommer fram 7.40. Häääääärligt. bara 45 minuter att vänta!

Nu har jag iaf lämnat tillbaka min tyskabok ifrån nian, och pratat lite med några lärare på Alléskolan som undrat lite hur jag har det. Jag drog samma snyfthistoria som för alla andra.

Jag är sjukt trött, därför kommer detta bli en flumtext.

Mina läppar är torra och gör ont, trots typ 35 lager Försvarets hudsalva. Jag var skittrött när jag sminkade mig imorse, så jag har säkert typ foundation- och puderstreck i hela ansiktet. Jag är varm och fryser samtidigt. Jag börjar om en kvart. Ibland funderar jag på att göra en vlog om min nya billiga mascara. sedan kommer jag på att man inte gör sådant. då villjag skriva en recension, men vem fan vill läsa den?!

Jag läste i ett livsstilmagasin, att det är friskvård att blogga/skriva dagbok. Å andra sidan, varför bloggar jag? Tydligen blir folk  förbannade på att jag skriver saker som KAN ha anknytning till dem, och skiter i det positiva jag säger och skriver. pyttsan. Beklagar, men att ni grämer er över mina fjuttbloggar i sjuan NU, är ert problem.verkligen. Finns nåt som kallas gå vidare, prova?

Som sagt. Flumtext gjord av flummänniska. en flummig tid, när nån golvstädningsmaskin surrar för högvarv och några TP-3or undrar varför jag sitter i en soffa och knattrar på min dator. eller kanske varför jag ens har en dator. Haha. Jag vet inte. Tänk om min klass kunde komma och vara sociala med mig snart, det börjar bli ensamt med bara datorn som sällskap.

FAN VAD JAG FRYSER!


jag känner mig ungefär så här seriös just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0