fredag den 13:onde !

hahahaha idag borde man ju ha otur ^^ men faktiskt har jag känt mig frisk (nåja, allt är relativt)  och så :) efter skolan blev det ut till gammalskeda och ponniskutt :) har saknat honom massor! jag och mamma skulle rid tillsammans idag, för första gången på ett halvår typ. (sist fick jag damp och skrek åt henne o massa, sen har hon inte velat rida med mig av nån konstig anledning...) iaf. ponnisen varväldigt pigg, men också rätt lätt för att vara han :D v ired i skogen och travade o galopperade litegranna, och cherris var värsta gunghästen, haha x) ett galoppsprång för honom var typ en meter x) haha han är för söt. sedaan drog vi på lite för att han skulle gå framåt, o då jävlar ;) men jag får ju stopp på honom nu, typ när jag vill, utan så jättestort problem :) jättebra, och sen påtygeln i traven direkt efter avsaktningen :D känns asbra, han är så duktig min lilla älskling :) kan nog bli träningar på årk för oss  iaf nästa vecka :D

och sen, sofia, måste jag vara glad tillbaka :D Fick också MVG på läsförståelsen svenska på nationella proven :D tjolahopp :D


bara för att jag är så söt och ser ut som pippi långstrump på bilden ;D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Weeeei vi äger :D

2009-02-15 @ 11:13:53
URL: http://sofiajagsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0