halvnervöst ^^

jamen nu sitter jag här i mitt rum, klockan är lite över ett. gick från skolan typ vid halv kanske, så jag skulle hinna hem och äta och byta om innan jag far vidare till Ridprofilsprovet :) jag är inte så jättenervös för att inte komma in, men mest för att jag inte vet vilka som ska vara med xD haha :P jag har blivit lugnad av alla som redan går ridprofilen i en veckas tid ungeför, att det inte kommer bli så farligt, men vi får väl se:P gjorde en 10-poängsvurpa idag på idrotten, som en planka rakt på mage (Y) måste varit väldigt snyggt... hm. jag fick lite ont i huvet av smällen typ, trodde det gick över men tydlign inte, ska äta nu och passa på att ta lite huvudvärkstabeltter på en gång :)

hoppas bara att jag inte ramlar av eller nåt nu... hahaha ha det bra, hör av mig sen om jag hinner innan jag ska till Dellie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0