Kägelkrossarna FTW!

nu har jag kommit på ett namn till mitt, anton och johans ungdomskorplag :) jättefint (H) tyvärr slog jag så jävla dåligt idag, blev så sur på mig själv. -.- skrapade ihop typ 135 eller nåt, och jag slog väl typ ETT bra slag... yeeh. andra serien kan jag till 69 på åttonde rutan eller nåt, och jag undrade varför jag la ner tid på att försöka. allmänt deppdag, men jag vet varför. maten var lite konstig, och jag orkade inte äta så mycket. ont i huvudet, flum med nikolina hela dagen (JÄTTELÄTT :L) xD och allmänt... öh. blond.

sedan på träningen kom aldrig micke, och jag led av bristande entusiasm, men lyckades nästan göra en armhävning, vem kunde tro nåt sånt om mig? (H) imorgon kommer jag dö av träningsvärk i armarna/skruldrorna, som vanligt. jag kommer aldrig bli stark :D


imorgon äre nationella prov, jag har köpt godis, och på fredag är det ridprov till ridprofilen, skulle vilja att det var några utifrån,  men icke. vad jag vet iaf. sedan på kvällen äre us-kväll hos dellie, och jag vet inte hur jag ska ta mig dit. Jättelätt, jättekul. snart ska jag ta mig till stallet för hopplektion, som antagligen kommer gå rätt dåligt, med tanke på hur min hjärna fungerar just nu -.-

puss och kram på alla, och hoppas ni är mer oblonda än jag är idag xP

Kommentarer
Postat av: Dellie

Malin kan du åka med, hon ska åka bil. Hon har försökt få tag i dig idag. men ni ses säkert imorgon i skolan :)

ses imorgon!

2009-02-05 @ 23:17:52
URL: http://igetalong.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Haha, jättelätt att söka till gymnasiet, om man har någon som helst hjärna. Tur att du har det. Tack för hjälpen!

2009-02-11 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0