bowling :)

idag var det första bowlingträningen för året, jag, johan, anton och philip spelade. innan jag åkte smällde jag i mig en hel pizza, haha, mådde inte allt för väl sedan. jag kom väl typ fem minuter för sent för att undvika att spy :p men när jag väl kom till bowlinghallen så stod typ alla (alla tre) och jag vet inte vad de gjorde. typ tio killar 20+ spelade, maha en jäklig blanding, alla var så sjukt olika. men vi hade ju faktiskt träning, så jag gick in och letade efter mitt klot. fan vad folk kan stirra xD hur eller som, jörgen hade slängt mitt klot, och jag fick ta kelas dotters gamla. tutsen i det passade inte, så han fick typ göra dom större (vafan nu det kallas) och ändå var det som en jävla strut som var förliten. så jag körde lite med ett förlitet klot, men det gick ju bra det med. sen nkommer han tillbaka med klotet och en andra tuts i, som var lagom. så slog jag lite och en gång hade jag 4 o 10 kvar, och fick ner båda (H) respekt!

men nu är jag halvdeprimerad på att skorna är sönder. nån som har ett par bowlingskor strl 38,5-40 till salu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0