datorproblem

min dator är sjuk. så jag ringde datadoktorn och frågade hur man ska kurera.
näh, men det gick inte att ladda, inte alls, fast jag hade satt i kontakten, så, ouää, telefonkö. jag älskar musiken i telefonköer, LG hade nån sjuk hurtig melodi :S sen kommer man fram till nån såndär förinspelad röst. inte fattade jag vilken kategori mitt problem låg i, men... lyckades knappa rätt. så pratade jag med nån, och beskrev... jao, jag skulle ta ur batteriet ur datorn, och nätsladden, och låta den vara i en timme. så pallrade jag mig iväg till bowlingen och nu funkar den. vet dock bara inte exakt när jag ska ha i batteriet igen. jag skulle nämligen starta datorn utan batteriet. och om nu inte det funkar med batteriet så får jag ny laddare / nytt batteri, och det är ju bra. ajja. min dator funkar skapligt, nu är den MYCKET snabbare än med batteri :S lite skumt, men nu ska jag ner och hämta frysta jordgubbar och göra ett glas saft :p på öh.. återseende ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0