Godkväll, Ladies and Gentlemens.

nu är klockan sådär mycket igen, jag som skulle sova mycket inatt:/ nu har jag iaf kommit in från ponnyn, och fixat lite med honom, så han ska va nöjd och frisk och glad imorgon :) så sitter jag här med en kopp oboy och mackor... knner mig sjukt nyttig. men så galet mys. brevid ligger min övergödda katt och sover, får se om hon tänker låta mig få lite plats i min säng ikväll, katter har ju en tendens att vara lite härskna.  HAHAHAHHAHA shit vilken felsägning. menar ju att de kan varalite så att de vill härska över sin familj, och min kisse har dresserat mormor rätt bra iaf, kisse får falukorv, tre skivor om dagen, skurna i små bitar, så hon lätt ska kunna äta dom... öhm... och nu ä  rhon tjock som en tunna. tänk om jag hade samma makt över mormor som katterna har, DÅ kunde man kalla mig bortskämd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0