dagen... lite kort och flummigt.

shit jag har kommit på värsta karriären :D jag ska bli typ en paris hilton! jag kom på det på håltimmen idag, med sofia:P dom andra spelade kort, men det orkade inte vi, så vi körde på i bästa fjortisstil, med ursnygg stockholmsk dialekt (h) posade och gick catwalk o massa. slutade med att vi stod på en stol i studiehallen, och några glodde på oss. jag vet att det var för att de är kära i oss :P och det var då jag bestämde mig för att bli så fjortis att jag blir känd.

eller ja, det är jag välredan. näh, men det är ansträngande att vara fjortis, och nu är klockan redan så mkt att jag inte hunnit köpa idomin. bad luck.

har även gjort bort mig, beroende på vem man frågar. dels det där med fjortisgrejen, och så innan bilden körde jag och sofia irlänsk julafton :P frågan är bara hur de i klasssen som givk förbi oss tänkte, "jahaja, där är två tjejer i nian,. den ena snurrar och den andra raglar omkring..." öööh. ja. imorrn ska jag stå i caféet med anton. jag ska inte vara sjuk imorrn,  inte som jag planerat iaf:P för nu får man nåt fören tia, har jag hört :D plus hur mkt kaffe och te man vill :P så alla som känner för kan gå bort till caféet imorrn och säga hej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0