The wonder has a name - Chester

är inne lite nu och tittar på sloganizer. skrev in ponnyskrutts namn och fick massa fina slogans :)
här är dom samt när jag ska använda dom ;D
Up, up and away with Chester (min personliga favorit;D)
Chester - enjoy the diffrence (de dagar han praoar som rodeohäst/tjockponny som vägrar röra sig)
Truly Chester.
Chester is a never ending story.

Nobody does it like Chester
You know when it's Chester
There's lot of fun in Chester

(dessa kan användas när han zwooschat runt en hel bana i 8273km/h utan att dra ner en enda bom/dragit med sig hela banan, beroende på sammanhanget)
«Are you ready for Chester?» (säger jag innan jag rider in på banan)
You don't want Chester as your enemy. (säger jag till den som väljer ur oss ur laget, höhö)
Oh my goddess, it's a Chester.
(ska flitigt användas av tävlingsledare, domare och motständare, höhö)

här följer lite söta, som jag inte riktigt vet när de ska användas...
Chester is the best!
Chester makes your day.

I quit smoking with Chester (Finns ju ingen anledning att röka när alla som står vid sidan av vägen/banan ädå dör av (sand-)rökförgiftning)

Chester for a better future
Step into the light with Chester
Chester - go for the game
(mina argument när jag ska sälja honom. då är han ju välutbildad och tävlingsvan rosettplockare, såklart ;D)

nej, men idag red jag lite. han var lite ringrostig första stunden, såklart. sedan åkte ett par pyttesporrar på, och lite senare även en löst sittade halsförlängare som jag hade som nödmartingal, och mihi. vi tränade trav mest. och i slutet blev det lite galopp över en bom, han har blivit JÄTTEFIN!!
här är en bild sedan rappestad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0