Hälsorapport

Jag vet inte om någon riktigt missat det här med att jag är sjuk. Mycket sjuk. Så sjuk att mamma efter en vecka ringde VC och bokade tid. Där tog vi prover, för halsfluss och körtelfeber. Båda visade negativt. Skönt det, men hade jag haft halsfluss hade jag ju fått pencillin, och blivit bra inom viss tid. Nu vet ingen riktigt vad för sjuk jag är, bara att jag ska vila tills jag blir bra. Härligt. Chester har fått sommarlov, jag red inte igår och idag är jag riktigt ridsugen. Haha, så beroende jag är.

Mammas bästa kompis kommer om en timme med sin dotter på fyra år. Chester blir ponnyridningshäst, och det är väl lite lagom vilsamt för honom. Skrittpromenad liksom. Med unge på max 20 kg på ryggen. Rena sommarlovet jämfört med att kånka runt på tjockismig. Aw. Plutten. Jag saknar honom, trots att han inte försvunnit någonstans. Jag hoppas jag blir frisk snart, jag blir alldeles för sentimental av att inte göra något.

Förresten vet ju några av er mitt framtida drömyrke, och att jag senaste veckorna hållit utkik efter en undervattenskamera. Igår när jag läste en av mina stammisbloggar såg jag en kamera hon köpt som jag inte sett tidigare. En från Fujifilm som finns i svart, rosa, grönt och blått. Jag ska övertala min mormor eller mamma att köpa en åt mig, grön såklart då ^^
Länk till min favoritblogg: http://foki.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0