kvällsrutiner

jag har suttit ute med datorn i två timmar och kollat på hästarna så de inte går på staketet vi inte har el i. nu är jag inne, och småäter. Snart ska jag lägga mig i sängen, jag hade tänkt hitta något spännande att skriva om, men jag har helt enkelt ingen inspiration just nu. Jag håller på och pratar kodning med Sofia (länk finns i infon till vänster) och hon säger att jag är virsta pro på det. I själva verket är hon minst lika mkt pro som jag, kolla liksom hur hon gjort sin blogg nu? kalasfin. typ utan min hjälp.

Jag har allmän idétorka, vad borde fixas på min blogg?

Kommentarer
Postat av: frida ,läs om skönhet mode och tips även min vardag

rösta på veckan blogg i min blogg ! :)

2009-07-18 @ 14:46:19
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0