Nu är det kväll.

Jag ska nog städa litegrann, kanske dricka lite te. Mormor sa att hon hade något gott, med pyramidformad påse och typ fruktbitar i! Jag ska smaka, men det lär väl gå åt typ tre sockerbitar som vanligt. Healty girl.

I morgon ska jag till biblioteket och hämta ut min bok. Den heter MVG i allt! och är skriven av en kille som kom till Sverige med de värderingar man hade i hans hemland, och blev toppstudent, gick ut gymnasiet med 20,0, och just MVG i allt. Boken tar upp allt ifrån studieteknik och planering till hur man väljer nya vänner i klassen som främjar ens betyg. Det där med att välja vänner låter lite grymt men jag tror att boken är sjukt nyttig! Mer om den imorrn ♥

Nu ska jag städa och prata med Sofia, hon verkar ha panik, stackaren. Jag hoppas hon kommer iväg till läkare snart.
SOFIA ÄR MIN BF FÅR EVER ÄND EVER! Hon får inte vara allvarligt sjuk, men även om hon är ska jag supporta och supporta! LÄS SOFIA: gå till VC!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emily du är världens bästa! BF for ever and ever!

2009-07-19 @ 22:54:32
URL: http://sofiajagsofia.blogg.se/
Postat av: elin

lalala, jag har den boken :D .. kollar mig omkring .. nånstans. O_O

2009-07-21 @ 18:18:06
URL: http://ilovemuppforever.blogg.se/
Postat av: Louise

oh den boken låter (Y)

2009-07-23 @ 09:27:56
URL: http://fashionlola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0