Ny bakgrund!

Haha, min blogg är cepe. Eller jag är. Jag har fixat lite med designen, och all of a sudden kan man inte blogga med normal text, utan all text är tjock?! HAHA något gick lite fel. Jag får se om jag är smart nog att fixa det eller om jag måste anlita proffshjälp.

Jag funderar på att dra hit lite annonser osv, och se om jag får lite pengelipengar, ty pengakåt, det är jag nu. Vi ska till Ullared snart, jag vill köpa massa smink och kläder (hej tjej) och dessutom träna massa extralektioner med Chester. I brist på sommarjobb låter jag min blogg vara reklampelare, sorgligt.

Jag har btw ny bakgrund, den är tillfällig. jag ska snart byta ut den mot en personligare, så snart jag orkar, hinner och det fungerar. Datorer är inte riktigt på det klara med att det är JAG som bestämmer, mihi. Snart skall jag bevisa min makt över dem. Först ska jag äta upp resten av min chokladbollssmet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0