fixa utseendet på bloggen!

som rubriken säger, jag funderar på att försöka hitta mina kodningsskills som inte använts sedan stallet.se's gamla goda tid då man fick koda o greja själv. det var tider det, och just som jag höll påatt bli bra på det, gjorde de om sidan och skaffade fram en "kodgenerator" där vem som helst kunde få fram vilken kod som helst. då blev det inte lika kul att ha flashigt snyggkodat stall.

som vissa uppmärksamma kanske redan sett, har jag ändrat headern. skiiiitsnyyyyygg i paint. *host*
jag ska bryta mig in i mormors gamla dator, den enda i huset som har photoshop, och fixa en liiiite snyggare ^^ tyvärr fungerar inte tangentbordet... någon som vet om jag kan få över Photoshop från gamla datorn till min nya, utan att jag har skivan? kan man på nåt random sätt trixa med ett USB-minne? eller HAR någon rentav en sån skiva som jag kan få låna? vore üüüübersnällt i så fall.

imorgon kommer säsongens första stuggäster, bäst jag sover då jag är utvilad och... fräsch... så jag pallar prata tyska med dem då... höhö somliga snackar tyska i telefon med österrikiska damer utan att blinka. men det är somliga det.

nu ska somliga sova, eller ja... somliga ska fundera på hur smart det vore att sova.
Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0