lördag 23.59

zomg jag är trött. idag har jag nästan inte gjort nåt alls. jag har tagit ner 800 meter eltråd. jag har kört skottkärra. slängt i en båt i sjön. klagat. knappt ätit. happy snap for me.

men okej. jag hann inte rida idag, för vädret har beslutsångest. visst att det är kul när det inte vräk-regnar, men... alltså... det vore ju kul om hästen hann torka innan han blev blöt igen? sånt irriterar mig. fruktansvärt.

men vad ska jag göra imorrn då?
tänk om jag skulle ta o jogga på morgonen, utan att ramla... öh, är det nån som vet om det ska regna imorgon?

åååååh jag är trött, det här inläget är flum och saknar röd tråd. jag fick en anonym kommentar idag. jag blev asglad. jag tror att det är en del av att vara lite attentionwhore, att bli sjukligt glad så fort man får lite uppmärksamhet. ååååwh jag är fortfarande glad. och lite nyfiken på vem kommentaren är ifrån... men... har jag tur får jag reda på det... så småningom... nu ska jag nog sova. hihi och imorrn ska jag kolla på sommarlov 09, trots att det suger, för jag är cool

Godnatt!


slänger in en bild på mig och sofia, för vi är så söta.
den här bilden är full med minnen, känsliga tittare varnas.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha så himla fin bild xD Dinosapien äger på sommarlov 09! xD

2009-06-21 @ 15:06:36
URL: http://sofiajagsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0