tisdag 16.03

jag började mitt nya nyttiga liv idag!
imorse vaknade jag klockan 8.30, och begav mig direkt ut på en joggingrunda. zomg!
jag - på en joggingrunda - tidigt på morgonen - frivilligt!

faaast... efter typ 700 meter ramlade jag och nu är båda mina händer trasiga och gör ont. mindre bra. men jag sprang ändå 2 km! imorrn ska jag försöka orka göra samma, men med ordentligt med skydd på mig. man vet ju aldrig... sedan kollade jag på tv, såg blue water high, och jisses så sugen jag blir på att åka till typ australien och lära mig surfa! det verkar ju GRYMT KUL!

fast det lär ju inte hända inom närmaste tiden... jag får nöja mig med att... lära mig spela gitarr... ellernåt annat fartfyllt. öhm
jag är nog lite trött eller nåt. tänk om man skulle äta lunch?

Vad ska jag äta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0