gah.

nu har jag varit asförkyld i en hel vecka. härliga tider säger jag bara! sjuk som jag vet inte vad, men ändå lite småfrisk i huvet. eller frick och frisk, jag har gått runt o sjungit hela dagen... och kom ihåg vad jag ville bli när jag var liten. jag ville jobba på astrid lindgrens värld, och vara nån figur där :D det vill jag nog fortfarande bli, det verkar ju sjukt roligt. tänk att bara gå runt och leka ronja en hel dag, eller pippi! näe, jag måste kolla upp hur man söker jobb där.

Har du nån "hemlig" dröm om ett udda yrke?


Kommentarer
Postat av: 02 012 00002

haha! jag ville bli bonde när jag var liten :D

min morbror är bonde så xD

2009-05-21 @ 13:04:03
URL: http://ilovemuppforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0