löördagsnatt

nu är det lördagsnatt
jag har pluggat hela dagen typ, eller från klockan ett. innan sov jag till 11 och kollade på nåt program om världens äldsta :D
en hundraåring som bodde själv hemma, en 114åring med 39 barnbarnsbarn och en hundraplussare som hade kvar alla sina egna tänder. så glad jag blir av att se sådana program! de får mig att tänka på och komma ihåg min mormorsfar. han var den piggaste gubbe världen skådat.
som nitiofemplussare lade han om växthustaket själv. hn slutade arbeta i trädgården när de flyttade till äldreboende när han var 98.
jag är sjukt stolt över min släkt. iallafall på mammas sida.

idag har jag ridit. chester blev knas i skogen och galopperade som en tog när vi hoppat en stock, rakt in i mass granar, som tur var rispade jag bara mitt öra lite, jag kunde ju ha krossar knäna liksom xD

nä, nu ska jag sova, jag är jäääättetrött!
godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-31 @ 15:54:22
Postat av: Anonym

Klart att du är stolt över mammas släkt,pappas släkt känner du ju inte!

2009-06-02 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0