stockholm tur och retur

igår eftermiddag åkte jag till stockholm, med mamma, moster, fredrik och tiger. vi skulle på morfars begravning.
det verkade först bli lite strul med om jag skulle få ledigt "hon har ju ganska mycket i skolan nu" men mamma svarade att morfar antagligen hade valt att dö så det passade bättre för alla anhöriga, om han kunnat.  jag gillade min mamma lite extra just då.

iaf. på vägen upp såg tiger typ 3902094 lastbilar, och det var lika roligt varje gång. vi åt på donken och jag hade inte ätit nåt mer den dagen, för jag hade sovit ääääända fram till kvart i tre. jag sov typ två timmar natten innan, och det var läskigt, jag brukar faktiskt alltid kunna sova. men iaf. jag sov hela dagen, för när jag vaknade klockan sju kunde jag inte resa mig ur sängen, mitt huvud gjorde för ont. så då när jag vaknade, packa som en tok, för såklart hade jag inte packat något innan... och vi skulle åka klockan fem. perfa. på nåt underligt vänster hann jag iaf bli klar, och vi kom iväg vid... sex.

vå åt på donken typ vid norrköping, just den resturang där jag och emilia såg sebastian på väg till åby (höhö minnen). där smällde jag i mig tre cheese. jag är tjockis, men jag hade faktiskt bara druckigt två glas läsk den dagen !

wellwell, vi kom fram, sov i den tomma lägenheten, som bara hade några få möbler kvar. kom väl i säng typ vid midnatt, och vaknade massa under natten, jag sov i en soffa som lutade, så jag kunde inte vända mig x) iaf, vaknade vid halv åtta och rävsov till straxt efter åtta, upp och äta MASSA frukost. (smörgåstårta senare på dagen.)

iväg vid 10. begravningen var jättefin, med massor blommor, såsom det anstår en trädgårdsmästare.

RIP Morfar.
* 25/1 1910
+ 12/4 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0