Långt uppehåll följt av diss.

Jag går ut hårt nu. Jag vill dissa massa saker.

Klockorna går olika i skolan, de sitter dryga 5 meter från varandra och skiljer dryga 5 minuter. Yes.

Facebook är töntigt. Typ "Hej lev ditt "sociala liv" på internet, man kan leka här också!" Sedan blir man vän med massa folk man inte känner? Jag menar.. vad får man ut på att sitta och skicka vänförfrågningar till folk man knappt ens träffat irl? Okej om man typ går samma linje/samma del av skolan/har gemensamma vänner osv, men... De man aldrig träffat, ens hört namnen förut? Det är enbart konstigt.

Sedan är jag töntig. Jag och typ hela befolkningen. Istället för att kallblodigt ignorera de där weirda fb-invitesen så bara låter man dom.. ligga? Man, eller iaf jag, har inte hjärta att trycka på ignorera. Även fast det är just vad jag gör. Sunt.

Volleyboll, jag har krossat ett blodkärl på handen. Skillat. Med sådan är jag, och ja. Finns inte så mkt mer att säga. Det gör lite ont.

Mina ögon svider och jag har svårt att fokusera blicken. Jag vet inte om det är för att jag fått för mkt sminkborttagning i dem, har ont i huvudet eller om mina klasskompisars blottande sakta gör mig blind.

Nej förlåt, jag menade inte att ni är fula. Jag var bara.. tråkig. Tror jag ska ta efter communitychannel - where cool comes to die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0