LOLOLOL

Idag har jag varit sjuk
Asså ttiep helt seriöst, nu har folk liksom burjat upptecka vilken bra bloggare ja ä!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har ttiep fått 1 modelljobb asså! fatta liksom!!!


... med motiveringen "men det är ok att du inte är snygg, sånt fixar jag i photoshop." Tack Julia, jag älskar dig också. Jag hade just hunnit bli lite pepp, och då åker julias kamera till.. Afrika? YAYAMEN. Btw, Tror att Julia har en av mina repetitioner till dissie på sin blogg. Eller jag har inte kollat än. Jag ska kolla. Du också.

Imorrn åker jag på Ulk igen, med felicia. Hon har varit sjuk i en vecka och jag är.. inte jättefrisk heller. Great!

Jag tänkte göra en vlog om hur irriterande en del saker är. Par som blir lite för gulligulliga offentligt stod ganska högt på listan, och vad grö communitychannel då? Förtids-härmis!

Kommentarer
Postat av: Julia

heh, nej ingen video på dissie än. har inte hittat usb -sladden till mobilen

2009-11-20 @ 19:42:04
URL: http://juliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0