Trötta ben

Jag tävlade dressyr idag, jag och ponnyn (inte min egen) blev lite osams på framridningen och hon hoppade som chester, på stället. Det trodde ni inte fröken Emma von Ernvin kunde göra va?!

Hon kom iallafall på, sisådär en tredjedel in i dressyrprogrammet att jag inte hade något spö. Då tyckte hon att det var en förträfflig idé att skritta istället för att galoppera. Knashäst. Jag fick fem nollor på galoppdelen, men hamnade bara 28 p efter hon som vann. det tyckte jag var.. lite. Men jag antar att jag kanske inte vaar den enda som inte gjorde ett great performance idag kanske. Vem vet. Vem bryr sig. Det är bara att gå vidare.

Imorgon har jag stalljour. Jag ska vara på ÅRK klockan 7. Vi åker härifrån strax efter 6 och innan dess ska vi ha hunnit morgonfixa hästarna här. Jag går upp senast klockan fem i morgon. Vem sa att helgen var till för att vila upp sig?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Man får aldrig vila på helgen!

2009-11-15 @ 00:51:29
URL: http://sofiajagsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0