En sportig fredag

Idag har jag varit übersportig. På lunchen spelade jag pingis! eller ok, 3 st skulle spela pingis och jag hade inget att göra... så Adam gjorde sitt bästa för att vara en god lärare. Han var bra lärare. Jag var däremot urusel elev, och jag avundas Adams tålamod.

Sen på idrotten var det.. öh. Plågsamt. Orientering. Whatever tänkte jag, hur svårt kan det vara, fick ju mvg- i nian liksom... Gymnasiet har högre krav. Vi joggade som idioter, letade kontroller i panik. Är 100% säker på att kontrollerna var nerplockade. Blir tokig. Vi lyckades nog bara ta 5 av 11. Inte ens G. Dåligt.

Vi kom dessutom tillbaka för sent, hann med bussen med nöd och näppe. När jag kom hem var det bara att ge sig ut och rida. Vill meddela att min ponny inte längre drar mot hinder. Inte okontrollerat iallafall. Inte mot småenar i kohagar iallafall. Imorgon kommer Maja hit och rider, får se hur det går :)

Nu är det Idol, vem tycker vi är bäst ikväll?

Hittils har ju bara Niklas, Rabi och Karolina varit, av dem tycker jag nog Niklas faktiskt.
Vem tycker du?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Niklas :)

2009-10-09 @ 22:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0