let's play the waiting game

jag duschade för drygt 20 minuter sedan. Nu sitter jag här i en badrock med en plastpåse på huvudet. om 7 minuter ska jag gå och skölja ur blonderingsklegget. Hur många tror att det blir bra?

Det känns trots allt lite riskabelt. visst, jag har blonderat hår typ 48 ggr förut. eller ja. 10 iaf. det har inte blivit dåligt förut.. eller jo. men det behöver jag ju inte låtsas om. nu har jag iallafall i det några minuter till innan jag sköljer ur det så kanske man ser nån skillnad färgmässigt.

Jag hatar btw "finns det varmvatten". Jätteirriterande. Jag kanske bara är för van vid att bo i centrum med fjärrvärme och allt, men det här är dagens I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0