Obvious blonde is obvious.

Idag hade jag verkstad istället för CAD. wätt smidigt, jag har ju varit sjuk ganska mycket. Sååå... Jag svetsade! Svetsning = smält metall.
jag lyckades:
bränna hål på metallbit och svetsa fast den i bordet
få metallbitarna att lukta bränt
svetsa på metall som inte är lämplig
känna på en metallbit jag nyligen svetsat på.

Så nu är jag ett par erfarenheter rikare!

Dagens tips: Har du just hettat upp metall några hundra grader, vänta mer än 3 minuter innan du tar på det med oskyddade fingrar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill inte ens tänka på vad som skulle hända om jag höll på med det där xD

2009-10-13 @ 19:48:57
URL: http://sofiajagsofia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0