sjuuuk igeeen

De senaste dagarna har jag börjat få fler läsare till bloggen! Välkomna hit!
hittade ett "test" eller vad man ska kalla det, så ni lär känna mig lite snabbare ↓


80 frågor om dig:


1. Fullständigt namn? -
Aurora Emily Elisabet Broman
2. Exakt ålder? - 16 år, 7 månader 3 veckor en dag. 6081 dagar, annars.
3. Vart bor du? - Åtvidaberg, i centrum.
4. Bor tillsammans med? - mamma
5. Husdjur? -  mamma sa att vi har 55 marsvin här. Sen några kaniner hos mormor och 4 hästar. och katter!
6. Färg på ditt hus? -  gult tegel/brun "panel" eller vad man ska kalla det.
7. När är du född? - 29/1 1993
8. Klass? -  TC09
9. Vilket år tar du studenten? -  Om allt går som det ska, 2012.
10. Något jobb? -  Jag borde verkligen göra något. Men nej.
11. När gick du upp i morse? - klockan ställd på 6:00, uppe ur sängen 6:24.
12. När ska du sova ikväll? -  Så tidigt som möjligt.
13. Duschat idag? -  Nej, duschade igår.
14. Kramat någon idag? - Kan ha kramat mamma, minns ej. 
15. Pussat någon idag? -
Nej
16. Vad har du ätit idag? -  Körsbärsfil med 1 dl havregryn i. en varmakoppen-kyckling, två nektariner.
17. Dagens klädsel? - Jeansleggings, rosanånting t-shirt med strawberry shortcake på, grå tjock tröja. svarta glansiga sneakers som gör mig till bigfoot.
18. Dagens smink? -  Känner mig tjejig om jag rabblar. sånt man har för att få jämn färg i fejset + mascara och kajal.
19. Dagens sötnos? - Inte fan är det då jag iallafall.
20. Dagens roligaste? -  Kan vara det faktum att jag varit sjuk sedan skolan började, och idag, efter att ha varit hemma i fem dagar, pallade en halv lektion innan jag kvävdes och fick feber.
21. Har du många vänner? -  Nej
22. Hur många har du kysst? -  Går att räkna på ena handens fingrar
23. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen, vad jag vet.
24. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -  tror det var sofia, typ att dom skulle gå.

FAVORIT :
26. Film? - 
Ser ej film så ofta, orkar inte komma på nån favoritfilm.
27. Låt? -   typ... dom älskar dig-R&M, eller nån annan av deras.
28. Mat? -  Är en tjockis och dödligt kär i pizza
29. Dryck? -  Beror på till vad. men om det är utan tillbehör, så äppeljuice
30. Färg? -  Grå ^^
31. Stad? -  Stockholm. eller något.
32. Land/Ö? -  Gillar Cypern, det var najs där
33. Ämne i skolan? -  specialidrott ^^

SENASTE :
34. Personen du tänkte på? -  
Pierre. är emo med honom nu. 
35. Gången du spydde? -  Valborgshelgen i Tyskland. var magförgiftad, inget annat!
36. Gången du grät? -  Nyss, är emo
37. Pizzan du åt? - En Billys.
38. Gången du var i Göteborg? -  Har aldrig varit där
39. Gången du var i Stockholm? -  april
40. Gången du var full? -  Dricker inte, aldrig någonsin.
41. Gången du var hög? -  Aldrig varit, när ni tror jag är hög har jag ätit godis.
42. Personen som såg dig gråta? -  Mamma mest troligt


ANTINGEN ELLER :
43. Svart eller vitt? - 
Svart
44. Hund eller katt? -  katt
45. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa. Har inte förstått vitsen med  alkoholkulturen och vad den för med sig.
46. Tv-spel eller datorspel? -  Är besatt av nintendo64, säg till om någon har ett sådant hemma som ni inte längre vill ha!!!!1!1
47. Hångla eller ha sex? -  i dagsläget hångla.
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? -  Ungdomar.se
49. Ragga eller bli uppraggad? -  Uppraggad.
50. Big Brother eller Paradise Hotel? -  Kollar inte på nåt av det, töntigt imo.
51. Har du svart hår eller blont? - Blond
52. Har du blå ögon eller bruna? -  Blå
53. Choklad eller lakrits? -  Båda är ju så gott!
54. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
55. Högerhänt eller vänsterhänt? -  Höger
56. Coca cola eller fanta? -  Coca Cola
57. Pizza eller kebab? -  Pizza
58. Randigt eller prickigt? -  Randigt
59. Älska eller älskas? -  Älskas.
60. Leva eller dö? -  Leva


ANTAL :
61. Personer du älskar? -
Flumfråga
62. Personer du hatar? -  flumfråga
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -  1
64. Glassar du ätit på en dag? -  är det sommar och varmt kan det gå åt ett par. tror 5-6 är rekord, men vem räknar?
65. Gånger du ätit kött? -  Flumfråga. är inte veggi
66. Gånger du haft minnesluckor? -  Flumfråga. Ett fåtal gånger då jag varit riktigt sjuk, eller de gånger jag åkt av ordentligt och hamnat på akuten typ.
67. Gånger du varit hög? -  Flumfråga.
68. Gånger ditt hjärta brustit? -  Knappast. nån lite spricka i utkanten kanske, men jag blir inte kär så lätt. 

VEM
69. Ska du träffa imorgon? - 
Förhoppningsvis min klass och de som hör skolan till.
70. Sjöng du senast för? -  Mina löss. Mamma också kanske. eller halva världen.
71. Hade du senast en msn konversation med? -  Pierre
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? -  Inte så många
73. Förtjänar att dö? -  Gör någon det?

VAD :
74. Gör dig glad? - 
Jag vet inte. är attentionwhore, resten får man lista ut själv.
75. Gör dig ledsen? - Massor
76. Vad vill du helst göra nu? -  Äta en stor jävla påse godis, bli frisk, få en kram.
77. Vill du ha nu? - som ovan, godis, uppmärksamhet, kram. 
78. Önskar du dig i julklapp? - 
Mopedbil, är töntig.
79. Längtar du till? - Jag vet inte, tills jag blir frisk kanske. 
80. Ångrar du i ditt liv? - 
Töntigt att ångra sig, jag försöker se framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0