Är lite förälskad

Har ni upptäckt the Savannah cat? Typ den största tamkatten som finns för tillfället. Är dock under utveckling, men åååh. Blir man inte lite kär?

 
En sådan eller en Bengalkatt vill jag ha. Savannahn är ju större och därför coolare, men Bengalen har finare leopardfläckar. Haha åh, vilken skulle du ha valt?

Obs. Skaffar någon i min närhet någon av kattraserna innan jag gör det, tänker jag tycka ni är härmapor. Tänker även våldgästa er och klappa på dem. Bara så ni är lite förvarnade.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, har varit lite fascinerad av sånna där katter sen jag gjorde ett arbete om Salvador Dalísom hade en. Fast jag skulle nog inte våga ha en själv. En så stor katt skulle säkerligen lyckas ha ihjäl mig(Y)

2010-04-20 @ 16:55:29
URL: http://juliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0