Feberfrossan

Idag har jag haft feber och känt mig allmänt ynklig hela dagen. Ska dock till praktiken imorgon, sista dagen liksom. Får se hur det går där, jag har typ bara dödat tid den här veckan känns det som... Fick även ett brev från sjukhuset, jag har en till tid på öronkliniken. Fjärde besöket, sedan "incidenten". Det är så otroligt onödigt alltihopa, jag har i princip haft ont i tre veckor i streck. Min trumhinna är fortfarande inte hel, vilket innebär att den var mer skadad än de trodde till en början, då den skulle läkt ihop helt på två-två och en halv vecka. Så mycket smärta, illamående och lidande, för så lite.

Sedan har jag en hemlig grej på g! Kan tyvärr inte säga vad det är eftersom vissa har som hobby att förstöra för andra (mig speciellt kan det kännas som ibland), men när allt är klart säger jag vad det är! Tror det kan bli RIKTIGT bra. Men vi får se ^^

Nu väntar duschen. Har för-behandlat mitt hår nu. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0