Hemma från hemlig utflykt!

Den hemliga utflykten gick till....

Jönköping och Elmia, Bilmässan där. Knasigt va, jag är väl inte sån. Men jo. Tydligen.

Det är såklart Markus som lurat dit mig. Vem annars. Men ja. Vi åkte med hans systers sambo, barn och sambons bror dit. En pappa, en morbror och en farbror. Två halvförkylda barn och så jag. Fint.

Det börjar med att vi möts av en farbror som ska slänga ut ett barn i snön, för att bevisa att det är kallt ute. Thih. Barn kan dock vara mycket envisa, men samtidigt lättlurade. Det gäller bara att motivera dem på rätt sätt. Typ med godis. Aa. Så kom alla kläder på, Herr pappa har brett alla mackor och packat allt möjligt, och vi sätter oss i bilarna och åker. Vad kan möjligtvis gå fel nu.

Kräkning, bensintanking, strulig fm-sändare, torkarblad, tanter på E4. Typ.

Väl på bilmässan är det skapligt mycket fräscha bilar att titta på (surprise) samt en volvo 850 som ärligt talat JAG hade stylat snyggare. Ni som såg den vet vad jag menar. Flagad färg, bakluckan + baklysena såg ut att vara övermålade med svart takfärg typ. HEH. Fint va.

Vet inte hur många som sett det, men på golvet inne i elmia så är det typ som bultar som betongplattorna är fastskruvade i. Försök gå där med en lagom uppmärksam tvååring. "EH EH EH *pekar* EH EH EN PENG!!!"
Det är ju inte få sådana bultar heller  

Men jag har faktist börjat tycka att små barn är söta nu. Eller det har jag gjort sedan min kusin föddes typ he he. Men det var i alla fall väldigt underhållande. Jag hade roligt hela tiden och jag tror nästan att jag var en av de som pussades mest tid procentuellt på hela bygget faktiskt. Är ju alltid en bra merit till något. Nu väntar en del mattepluggande. Jag har gjort en deal med min lärare så nu är det bara att plugga häcken av sig under APU'n. Önska mig lycka till osv. Hej. <3

Kommentarer
Postat av: Markus

"samt en volvo 850 som ärligt talat JAG hade stylat snyggare."



synd bara att det inte går att få en volvo se snygg ut!

2010-04-06 @ 14:29:05
Postat av: Peter L

Då har du inte sett min bajsbruna Amazon fråm 1961! Den är snygg! =)

2010-04-07 @ 14:54:39
Postat av: MARKUS

HEH, NEJ DET HAR JAG NOG INTE GJORT. OCH HAR JAG SETT DEN HAR JAG NOG BARA PEKAT OCH SAGT NÅGOT I STIL MED "FYFAN SÅ FUL!" :P MEN AA, HAR SOM SAGT INTE SETT EN ENDA SNYGG VOLVO.

2010-04-09 @ 19:23:11
Postat av: Bäst

Kusinen var dock inte så söt idag när han låg och vrålade på cykelbanan i en kvart eftersom jag lyckades dra hans cykel på fel sida om en lyktstolpe...

2010-04-12 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0