Hoppning igår!

I tisdags ställde jag upp hindren för i år, och blev jättesugen på att hoppa (såklart). Vi planerade in hoppning igår, så efter ett galoppass på Tanja tog vi några skutt. Och vad den hästen hoppar! Över en bom på marken blev det ett ordentligt skutt, över en liten låda höll jag på att åka av! Sedan har vi ett hinder, gjort av ett par stolar, där jag styrde mot mitten (ca 50 cm) men där hon bröt ut och istället hoppade snett över stolsryggen, som är 90! Knas. Hindret på bilden är ca 65-70, hon är en liiiten bit över, så ni som fortfarande tycker att kallblod inte kan hoppa kan ju... ta er nånstans. ;)

Sämsta sitsen från min sida, jag var sjukt mycket efter i språnget men det ser ju inte föör hemskt ut så det kändes väl värre än det var...  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0