Jisses

Jag missade bussen. Med ca 30 sek. Om jag rusat som en tok. Det är ganska surt, eftersom jag gick förbi resecentrum och såg att bussen inte stod där, tänkte att dom kanske kör fram den nån minut senare eller så. (Vi har en sån där liten fjantbuss), men så stod den tydligen där och var en vanlig stor gammal buss. Mycket surt.

Jag fick gå hem istället, gå till skolan och hämta min miniräknare, och vänta på att Hansa skulle sluta sitt arbete så han kunde skjutsa hem mig. Jag räknade matte och fikade hemma hos den familjen i tre timmar. Dom har en väldigt söt dotter med väldigt söta idéer om städning. Typ ta alla leksaker från leksakslådan och slänga in dem under sängen. Way to go, under sängen finns ju massor outnyttjad förvaringsplats. Att inte vuxna också tänker så. Vore najs om det vore acceptabelt att lägga skit man inte vill ha men inte heller slänga, under sängen. I så fall skulle jag kunna lägga massor där, i och med att min säng är i midjehöjd. Två kubikmeter "förvaringsyta". Asnajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0