Lite borta.

Idag har jag ju inte riktigt varit på topp. Jag skrev ett okej nationellt prov i engelska, gick hem och åt choklad och blev irriterad på läraren när jag kom tillbaka till skolan, slutade direkt efter lunch och var allmänt bright resten av dagen.


Emily säger, skrämd på låtsas: Sluta, vaddå "jag lever ett par sekunder till", ska du dö sen eller buhubuhu.
Markus säger helt random: Jag föddes nog på en måndag.
Emily: Jaha, grattis på födelsedagen.
Markus: Det är varken måndag eller min födelsedag idag.
Emily: Oj förlåt. Är det inte måndag idag?

Eller när vi ska åka. Jag står utanför på trappen och krockar med ytterdörren. Det är inte ens en glasdörr.

Eller när jag ska köpa mellanmål på willys, och slänger bananer åt höger och vänster.

Låt oss säga att det inte är ett vinnande koncept för mig, att starta dagen med ginseng/koffeintablett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0