Nej jag säger nej jag kommer aldrig aldrig tillbaks

Hästarna är ridna, vattnade, matade. Jag är slutkörd efter stenframgrävnin hela förmiddagen följt av allmänt kaos. Ganska mycket ledarskapsövningar dock, tog fram böckerna från ULK och valde massa adjektiv som skulle beskriva min personlighet. Dels hur jag vill vara, dels hur jag är. Jag är inte konflikträdd, lite för orädd. Jag är ofta väldigt rak, säger väldigt sällan något som inte är sant, jag är målinriktad och en tävlingsmänniska (haha som idag!) Jag är antagligen mer mörkrädd och uppmärksamhetskrävande än vad som är hälsosamt. Jag lägger alltid för stor skuld på mig själv, proportionellt till vad som vore normalt. Jag är lite för mycket ibland.

Tips: Gurka med Knorrs Kött- och grillkrydda är hur gott som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0