Rättelse

Vill påpeka att ena storhästlagets framgångar i söndags berodde på ett misstag. Vi trodde det var poängjakt. Det var därför vi slutade på hundra fel. Vi är inga jävla nollor, som typ Juuuuulia (lol, enda nollan i lagen den dagen) 

Nästa gång tar vi reda på vilken bedömning det är innan vi rider. Så kan vi vinna den gången med. Fast från rätt håll!


Edit:

Obs:
Ni som läser denna blogg enbart för att veta vad jag skriver och tycker, så ni kan försöka sätta dit mig sen;
Julia är med på detta resonemang. Hon blir inte ledsen av detta inlägg. Tror ni något annat saknar ni allt vad sinne för humor heter.

Kommentarer
Postat av: Julia

Men asså herregud!!!! Sååååå himla omoget att basunera ut över hela internet att jag var den enda nollan i söndags! Så himla dålig stil lixom!



Och vad menar du med att "jag är med på det"?!? Jag har inte hör nååååågonting alls om det!!! (...och absolut inte ens via det snabbmedelande du skickade på msn)

2010-04-28 @ 14:48:49
URL: http://juliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0