Väggen slog tillbaka

tänk vad lite alkohol kan göra. Knasigt.

Just nu pratar jag med en måttligt påverkad pratglad person. Det är liksom inget sammanhang. Och väggar slår tillbaka. Det är svårt att sätta mig in i situationen då jag faktiskt aldrig testat på att berusa mig. Men ja. Jag skrattar lite inombords och lyssnar på massa... jag vet inte, nonsens. Och svordomar. Livserfarenheter också. prat om vuxenvärlden. Men det är fint.

Annars testar jag hörselskydd, eftersom min dator låter så in i helvete. Och så har jag glasögon, för att jag haft ont i huvet i en vecka.

Nu pratar han om nån som är retard. Jag bara undrar hur denne så kallade retard beter sig. Knas.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0