:/

Här är något som ogillas. Jag kommer antagligen behöva operera min hand, eller ännu värre, kanske båda. Varför? För att skolhälsovården inte ser skillnad mellan växtvärk och senskideinflammation. Känns ju lagom gött att sjukskriva sig från skolan i en vecka och ridning i minst 3 månader? Och operationen låter asläskig. Man spänner åt runt armen och tömmer armen på blod, sen får man bedövning i handleden typ och så skär man upp senan. Måste boka tid för detta, gör ont så in i ******* att bara skriva på dator, ännu värre att skriva med penna och papper. Kan inte förklara känslan. Men det är inte något jag skulle önska att någon annan fick... :/

Står på diverse handkirurgiska hemsidor att om besvären kvarstår i 2 månader kan operation övervägas. Jag har haft detta i ~5 år. Senaste månaden har det eskalerat. Yesyes.

Har tänkt på att mina kvällsinlägg ofta blir griniga. Vad säger ni, ska jag lägga kvällsinläggen på morgonen istället så jag orkar vara "normal"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0