första hoppträningen på hela sommaren

Idag red jag först Agnes treåring, Manfred. Jättetrevlig och kändes inte alls så ung och orutinerad som han borde :) Sedan åkte jag hem och pluggade lite och så gick jag vidare till stallet. Hade världens otur med skjuts, först såg jag en tjej i min grupp på hennes jobb, så när jag gick dit lite senare hade dom stängt, så gick jag iaf, och blev omkörd av en annan tjej i min grupp... haha. Fast motion är ju också nyttigt ;) Red iaf Tizia, ganska stor skillnad på hennes och Chesters gångarter! Men överlag gick träningen bra, lite missar och så men det får det ju vara ibland. Nu har jag iaf gjort nästan hela fysikläxan, gör resten imorrn på lektionen, och är bara SÅ TRÖTT. Tyvärr bestämde jag mig för att städa garderoben förut så min säng är full med kläder... GAH.

Nä. Nu ska jag sluta gnälla och gå upp och skapa lite utrymme i sängen. Sov gott, ligister och banditer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0