Gårdagens ridpass

Minns inte om jag skrev vad jag gjorde igår, men jag red över bommar på volt. Han gillar att veta vad som kommer hända hela tiden, så efter ca 84924 varv behövde jag knappt rida alls utan han tog i ordentligt själv. Skitfin ponny. Idag ska jag nog longera över bommar/studs, bygga upp lite rumpa. Kanske badar jag också, det är ju asvarmt! Hade tänkt löshoppa också, men våra grannar har hund springande lös på sin tomt, och jag vill inte ha hästen lös om det när som helst kan komma en hund springandes, så det får nog bli en annan dag.

Ska försöka få mamma att fota honom lite också, så ni får se snyggingen in action. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0