Jag är så duktig

I sommar har ju jag "gjort om" Chesters utbildning. Och jag måste säga att jag gjort det väldigt bra. Idag galopperade han i svåra galoppen, på tygeln, utan att jag behövde göra särskilt mycket. Känns hur bra som helst att få "kvitto" på jobbet man lagt ner. Nu är det bara att fortsättafortsättafortsätta, inte släppa taget nu, när det går så stadigt uppåt. Om en månad kanske han är så stark att han orkar vara med på träningar, utan att behöva ha ridhuset för sig själv? Jag bara spekulerar, svaren ligger i framtiden.

Så är det ju skola imorrn. Jag fixade mitt hår idag, haha, jag har ALDRIG misslyckats med det förut! Men, just idag :D Haha, fiint. aja, går ju bara med killar, och jag tror faktiskt inte de ser någon skillnad. Och om de skulle göra det, varför skulle de bry sig? Killar är mindre lömska än tjejer. Typ.

Nä, nu blir det sova, börjar 9 imorrn och har inga kläder här? Grymt. Får man uppmärksamhet om man går naken till skolan? Tänker inte testa. Får åka härifrån vid 8 så jag hinner hitta något hemma. SOV GOTT NU ALLA MINA FINA LÄSARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0