Dag 3- mina föräldrar

Mina föräldrar bor inte ihop. Jag har bott hela mitt liv med mamma, som skämt bort mig så gott hon kunnat och kan. Utan mamma skulle jag inte rida, inte vara som jag är idag, eller vara ägare åt världens finaste ponny. Varje dag mockar, släpper ut, släpper in och fodrar hon. Och byter täcken. Och lämnar in transporten på lagning, och skjutsar oss på träning och tävling. Det är mamma jag ringer när jag är ledsen. Mamma. ♥

Min pappa har jag inte träffat så många gånger, men har kontakt på facebook. Tror han hade varit en bra pappa under min uppväxt. Men. Det som ligger närmast i tiden nu är väl att lära känna bättre, även fast det är en ganska.. konstig situation, som jag inte orkat med än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0