Grönt kort

Igår var jag, julia och mikaela på grönt kort-utbildning! Fräscha uppdateringar till nästa års gröntkort-reform. Att ta grönt kort kommer alltså nu kräva mer studietimmar och kringkunskaper, inte bara bläddra i TR. Bra om ni frågar mig, då kommer det förhoppningsvis vara kunnigare människor ute och tävla, och tävlandet blir trevligare för både deltagare och funktionärer.

Nytt för 2011 är också att ingen kommer få en grön plastbricka som intyg. Istället får ni en plupp i TDB. Den kommer bli nödvändig för att skaffa licens i framtiden. 

Tråkigt nog blev jag yr och väldigt matt igårkväll, så inget jobbande för mig idag :c Blir tokig, jag vill ju jobba. Ge mig en ny kropp eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0