Klubbmästare wöwöwö

idag beslutade jag mig för att, trots illamående, gå till stallet och tävla dressyr. Strök mig dock från LA:1. MEN LB'n kändes usel. han gick knappt i form, var stel och tog inte skänkel. Hörnpasseringar, vad är det när man kan gena? Skrapade ändå ihop 195 poäng, och undrade vad tusan domaren bedömde egentligen. Tvåan i klassen hamnade på 194 poäng. Surt, jag hade hellre sett att vi kom delad etta.

I alla fall, två prisutdelningar, en för KM till häst och en för serien, utan häst. Hederspris var halsduk från agria, kul med sånt på klubbtävlingar också :)

Själv gillar jag halsdukar med fransar bättre, men ändå, äran som räknas osv

Dagens outfit:
- Svart collegetröja "sponsrad" av teknikcollege <- fick tröjan och byxor när jag köpte ett halvt par skor
- grårutiga/svarta ridbyxor från GeKås <- stora storlekar, 170 i mina :s
- tävlingsskjorta med kort ärm från börjes <- Köpte på gbg mässan förra året MYCKET BRA KÖP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0