En treveckorspaus senare

Nu var det ett tag sedan. Jag har inte haft tid/ork/lust, vet liksom inte vad jag ska skriva. Jag lever i alla fall.

Idag snöar det grymt mycket och vi ställde just in kvällens spökövernattning, pga snökaos osv. Om 35 minuter kommer Ida och vi åker ut till stallet. Hon för att ringa runt till de 5 anmälda som skulle komma, jag för att rida.

Btw fick jag veta igår att vete speedar upp huvudet på hästar, varpå jag skyndade m,ig hem för att kolla innehållet i Krafft Grund, som Chester får nu när han står på ridskolan. Det innehåller mest havre, näst mest vetekli och nästnäst mest vete. Man kan ju undra varför jag fått en krutdurk på ben helt plötsligt. Idag är det jag som drar ner på hans mat, big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0