åh haha detta är galet

Jag har lyckats få feber. Efter en dag i skolan. Är inte det starkt jobbat?

I eftermiddag ska jag försöka ta mig till stallet tidigt och hinna rida innan lektionerna börjar, om jag nu orkar rida. Jag har värsta "2 do-listan" nu, haha, att ha häst är krävande

-köpa ngt eldoradoschampoo/balsam åt svansen
-inpackning åt mig
-gå till stallet
-mocka
-lägga in nytt spån
-tvätta boots
-smörja andra tränset + martingalen
-rida
-vara serviceinriktad och social och glad
-gott föredöme för de yngre tjejerna som hänger i stallet tidiga eftermiddagar
-äta
-ta mig hem

typ. Är det bara mina eftermiddagar som ser ut såhär även vid sjukdom eller finns det fler busy girls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0