hovfixarn

nu har vår hovfixare varit här och skurit lite på chesters strålar på bakhovarna. Jag kratsade i förrgår och fick panik, chester hade strålröta!!!!ettettettelva. så vi ringde i panik och letade kurer på internet så länge. nu har hon kollat, och nej han har inte strålröta. bara början till. Vi får se om vi köper en liter silvervatten eller om vi nöjer oss med att spruta på vinäger. Hur eller som, på lördag flyttar hästen till ridskolan, får en stor spånbox som förhoppningsvis kommer hålla sig lite torrare än en halmspilta. Nu är jag så hungrig att jag kan dö. eller nä, nu överdrev jag. Jag är hungrig i alla fall. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0