NY BLOGG

Det är därför jag inte skrivit nåt här på ett par dagar, jag har snickrat på en ny blogg (och blogg.se har haft nåt tekniskt fel som varit irriterande, hehe). En ridblogg. Det är mest för min egen skull, typ riddagbok så jag kommer ihåg hur träning gått och så vidare. Den kan ni hitta under länkar.

Idag ska jag städa lite ock klura ut vad jag önskar mig i födelsedagspresent! M har frågat mig sisådär 45 gånger vad jag önskar mig och jag svarar alltid att jag inte kommit på det än! Usch, jag tycker sånt är så irriterande, ändå gör jag så själv. Svarar att jag inte vet osv. men ja, blablabla. Igår blev jag hög på fanta och två rutor choklad. Tack och lov att jag inte håller på med tyngre grejer än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0