Smärta bortom denna värld

Jag är normalt ganska smärttålig. men icke. HELVETE så ont jag har i benen! det känns lite som om någon lagt en sytråd i en ögla runt ledbrosken och sakta... SAAAKTA drar åt. Åh herregud, ni anar inte. Jag kan KNAPPT gå. Det är mycket nära att jag ramlar, eftersom jaginte har mycket till styrsel i några leder under midjan. Och sova på natten, det sk avi knappt ens tala om. I natt sov jag kanske en halvtimme, varpå jag vaknade pga smärtan, vred mig 5932 varv (jag räknade alltså) grät och gnällde och somnade om. sedan vaknade jag inom en halvtimme och gjorde om samma procedur. Mäkta energikrävande.

Jag vaknade vid sex och kände att nej, ingen idé att somna om igen. Det blev till att gå ner och se på fyrans barnprogram, och jag tyckte att postis per och tomas tåget var underhållning på hög nivå. Där kan vi då ana hur dåligt jag faktiskt mår. jag härdade till halv åtta nån gång, då värktabletterna hjälpte och jag gick upp och sov igen. i två timmar. SKÖÖNT.

Nu ligger jag dock i sängen igen. Har supersuperont och orkar inte med längre. Man kan inte ens sova bort det onda. Och jag är såhimla rädd för vad det är för fel på mig! Jag läste lite på Fass.se men kände hur hypokondrikern i mig vankade till liv. Så. Nu kör jag positiva tankar (jag har inte ont, jag är trött, jag har inte ont, jag ligger skönt, jag har inte ont) men det fungerar faktiskt inte så överdrivet bra. Godnatt kära vänner, jag hoppas ni aldrig behöver ha såhär ont nånstans.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det e nog inte cancer i alla fall.....Emily säg till om jag ska ringa efter en ambulans!

2010-01-30 @ 23:19:56
URL: http://sofiajagsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0